Gå til innhold

Noen som føler det samme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vat akkurat hva du snakker om, merker ingenting til knøttet der inne, bortsett fra at han el hun presser som en helt på blæra mi :) Springer på do til alle døgnets tider. Jeg går inn i uke 17 i morgen, men har ikke merka noe liv der inne, så heldig er du!

jeg føler også det samme..er i uke 16..jeg sier til mannen min at jeg tror jeg kjenner liv..men han sier..går det ann nå da?? hehe:P men jeg tror det er babyen jeg har kjennt..:) akkurat som det bobler litt der inne..men kjenner det helst når jeg ligger i ro..! men kjenner ikke hver dag..

har magene deres begynt å strutte nå eller? jeg har en liten kul som jeg koser med..:) men ikke så veldig stor da..:P

hei..jeg har ikke kjent noe liv,tror jeg da..regner med at jeg hadde merket det:)er i uke 15 nå men har ingen mage eller noe annet som tyder på at jeg skal ha en baby...

jeg har en sønn fra før av og har lest at andre gangs fødende kjenner liv gjerne tidlig,men nei vet ikke hva jeg skal kjenne etter jeg..noen som kan forklare kanskje??har jo en sønn på snart fire men husker ikke mye fra svangerskapet,nektet for at jeg var gravid og var dårlig hele tida..vil ikke ha det sånn nå,15 uker med depp og kvalme får holde,sier fra meg det nå hehe..

når har dere termin da??

Annonse

Hey!!

Gikk i dag inn i uke 17 og har kjent små kilende bevegelser i ny og ne i 3 ukers tid, hvis jeg har kjent godt etter...

Føler det samme som var sagt tidligere at det ikke var helt virkelig før jeg hørte hjertelyd... Men glemmer fortsatt av og til at det er et lite liv som vokser inni meg..

hei hei...

Takk, var redd jeg var alene:) jeg har også kjent liv, faktisk fra uke 13:) (er i uke 18 nå) ikke hver dag, men noen ganger.. noen ganger føler jeg og at jeg ikke er gravid, fordi det er liksom helt stille og det livet jeg kjenner er liksom så ubeskrivelig at jeg har lurt på om det virkelig er det.. jeg har hørt hjertelyden og den var sterk, skal på UL 14 aug:) håper jeg føler meg ordentlig gravid da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...