Gå til innhold

Hjelp meg folkens!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Har fått blødninger.Legen mente han ikke kunne gjøre noe bare vente å se hva som skjer.Mente at det kunne gå bra.Så......nå lurer jeg på til dere som hadde blødninger tidlig i svangerskapet hvordan var disse blødningene og hvor lenge varte de??Blødde dere sammenhengene eller var det bare noen dråper blod som kom??Huff er fortvila nå fordi jeg har mistet 3 ganger tidligere,og nå er jeg naturlig nok redd for at dette også går galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke men du MÅ ringe til sykehuset med engang og be om en ultralyd!

Bare krev det og fortell hva du har hvert igjennom før.

Du kan ikke bare være hjemme med dette og alle tankene dine, det kan jo ikke være noe god følelse...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var selv noe bekymret pga hadde blødninger igår. Omtrent som å få mensen, men føles helt annerledes. Har gått over idag (sånn stort sett...). Har fortsatt gravidsymptomer, så velger å tro det har gått bra. Kontaktet ikke lege, da det ikke er noe de kan gjøre. Ser lite på UL så tidlig. Men er du veldig bekymret, og i løpet av de nærmeste dagene føler at du ikke lenger kjenner deg gravid, så synes jeg du skal kontakte legen på nytt.

Hadde også blødning som varte 2 dg. i forrige svangerskap. Den gangen var jeg til UL, som viste at alt var OK (i den grad det kan tolkes så tidlig, så ihvertfall hjerteslag). hadde ellers et normalt svangersap etter dette. Viss du leser litt litteratur, så vil du se at svæt mange har blødninger tidlig i svangerskapet. Står litt om det på disse sidene også; tror det ligger under tema/ komplikasjoner.

Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...