Gå til innhold

Babycall

Surredama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ikke bruke det fra starten da hun skal

sove på vårs rom i starten så da rekner jeg med

at jeg hører når hun gråter.

Ellers så er det jo kansje greit når babyen skal sove om

dagen!?viss du ikke ofte titter innom da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper ikke det. Skal ha ham på samme rom som oss i begynnelsen og om dagen når han sover er det ikke lange avstanden det er snakk om. Hører nok at han gråter, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt det, men har planer om å se hvordan hverdagen blir, sover han f. eks. mye ute i vogna hadde det jo vært greit å ha en babycall, så man slipper å være avhengig av å løpe ut og inn for å sjekke om han er våken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli vel sikkert t at vi kjøpe d ette kvart.Men ska jo bo på samme rom som oss.Men e ganske sikker på at ej høre den lille uansett.. Men om vi kjøpe d,så bli d i så fall "topcom",som ble best i test av tv2 hjelper deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt toppmodellen til Philips som heter Philips Dect 489. Den er dyr (1500 kr), men bra. Har fått den anbefalt på det varmeste av noen som har den.

Siden vi går og venter på nr 1 så stilles det svært lite spørsmål vedr. hva vi trenger og ikke trenger. Har følelsen av at vi kjøper det meste av utstyr om dagen. Forøvrig hadde vi sikkert klart oss helt fint uten eller evnt. med en rimeligere modell (som f.eks. den testvinneren til Tomcom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente testvinneren til Topcom......

Forøvrig kan du svare på dagens konkurranse (22.juli) så er du kanskje heldig og vinner den samme babycallen som vi har kjøpt.

Den har forøvrig 120 kanaler (snakk om overkill).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det med min forrige (5 år) og jeg har kjøpt inn nå til den som kommer i september. Utrolig kjekt, men selvom man har babycall må man alltid inn og se til babyen. Veldig greit å ha om de sover ute i vognen - eller han/hun sover oppe på dagen og du er nede, etc. Men pass på å kjøpe en som ikke skurrer og tar inn alt mulig rart av forstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange tips! Tenker vi ser det litt an til etter fødselen og evt kjøper da.

Stemmer det at testvinneren fra Topcom ikke går på batteri? Da blir det vel litt vanskelig å bruke den om babyen står ute i vogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei ;)

vi har kjøpt baby call på clas olson , tror det var Phillips en eller annen model ( det er liksom sambo som tar seg av alle tekniske duppeditter)

Den var også rimlig dyr , 1400 kr , Men denne har både lyd og bilde da ., så vi kan sitte i stua og se baby sover på rommet sitt oppe ;)

Dette er sikkert ikke noe som er nødvendig, men som super dad over her sa, dette er baby nr 1 , å syns ikke vi gjør annet enn å kjøpe utsyr til denne lille prinsessa;) Men morro da , og har man muligheten , så vill man jo at vidunderet skal ha det beste... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi har babycall. Soverom oppe og stue nede. selv om vi skal sove på samme rom sikkert førsta året så håper jeg jo baby vil legge seg litt før oss.. Må jo selvfølgelig se inn til baby ved jevne mellomrom i tillegg! Har fra før vi, kjøpta til barn nr 1. Philips en eller annen mod. Litt dumt med kun 2 kanaler som vi har, pga kan være masse forstyrrelser. Men det har aldri vært noe tull ellers. Dessuten som flere påpeker er det veldig nyttig når barnet sover ute på dagtid. Klert du må ha en babycall!

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...