Gå til innhold

mye utflod i slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har menstermin i dag, og har ul termin til mandag. nå i det siste har jeg plutselig fått så mye utflod..kjenner plutselig at det renner og jeg må løpe på do...litt ekkelt.men det er jo ikke sånn menger altså..men skjønner dere? heh..ble litt klomsetete detta.;)

i går var e avgårde på senter å kikkket litt, fikk plutselig noe stikk, kentes ut om en kniv i underlivet og små vondter ett parr ganger..kan detta være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn har jeg det og, men er to uker til min termin. tror ikke det er vannet som har gått, men føler at det blir veldig vått. rare greier.

Skrevet

tror det kan være vanlig ja! håper det, for det har tatt seg opp her og.. hehe.. er du sikker på det ikke er deler av den berømte proppen som forlater tryggheten da?!

Skrevet

ja jeg har økt utflod nå! spurte jordmor om det kunne være fostervann..så da fikk jeg komme til legen...! men kommer det når du sitter på do og? vist et truseinlegg blir bløtt...burde du få det sjekket...men er det bare fukt i det...er det nok utflod....! skal alltid være obs tilfelle fostervann!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...