Gå til innhold

Modningsakupunktur...Noen som har prøvd eller vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært å fått akupunktur i dag for å forsøke å få i gang fødselen. Var livredd nålene, noe som var litt komisk siden jeg håper på rier og fødsel:-)

Lurer på om noen har prøvd dette og om det virket? Og evt hvor lang tid det tok før fødselen startet etter at dere hadde fått akupunktur...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen har gpd effekt, andre ikke:-) slik er det no med alt tror jeg., det jeg derimot vet er at mange har veldig god effekt av modn aku og fotsoneterapi i kombinasjon. det har jeg begynt på nå. har 30 dager igjen. dagen eter første beh hadde han synket litt lenger ned i bekkenet, og jeg kan se på magen at den er lavere.

det er jo en start på det for meg ihvertfall. siden du er på overtid hadde jeg ikke vært i tvil, ring og sjekk opp om det er noen i nærområdet som kan disse to tingene!

Skrevet

Jeg vet ikke med akupunktur, men har gått på homeopat medisiner som skal ha samme virkningen som akupunkturen i fire dager nå, og ting er så smått i gang:) Jeg var hos jordmor i dag, og hun mente at jeg hadde rier, selv om jeg ikke hadde noe vondt. Jeg har også hatt masse kynnere i tre dager nå, og tegningsblødning, så vi får håpe det skjer noe i løpet av helgen:) Men modningsprosessen må visst være i gang for at disse medisinene skal virke, men de er med på å korte ned på modningstiden.

Skrevet

Noen som går til det i oslo? For jeg finner ikke noe sted som har åpent, alle har feriestengt.....Har termin 3.8 så jeg trenger det nå.

Skrevet

Jeg går til modningskupunktur på Balderklinikken her i Oslo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...