Gå til innhold

April: Å så deilig....

Anbefalte innlegg

nå har jeg send ut gubben med barn for å storhandle (med liste),Jeg selv har vasket ned hele huset fra topp til tå, og hatt musikken på for fult. Det er lenge siden sist nå som man vasket såååå grundig i alle kroker å kriker siden siri ble födt.

Så nå skal jeg bare lend meg tilbake og spise god grill mat i kveld, jobbe i morgen og på söndag så begynner ferien.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5693608-april-%C3%A5-s%C3%A5-deilig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som min plan...men den gikk i vasken.. hehe..sovna på sofaen istedet.. Tenker du har kost deg med god samvittighet i kveld, ja! Det fortjener du virkelig etter en slik innsats!! JEg håper å få gjennomført noe lignende i løpet av helgen. Fikk streng beskjed av svigerfar om at vi måtte ha selskap i helga, ellers fikk jeg ikke bursdagsgave i år.. :) Heldiggris du som skal ha ferie! Vet ikke når gubben får ta resten av ferien sin, så må bare vente i spenning. Håper det kan bli mens det fremdeles er varm sol...

Nyt helgen, du har vært kjempeflink!! Og god ferie!!!

Ja det er kjempe deiligt. Å bare rydde uten å bli avbrytt , gjøre alt sammen med en gang. for det er kjedlig å måtte gå tilbake til vaskingen, da blir det ikke gjort. Utsetter og utsetter.

Eg hadde en slik dag her på mandag. Da var egentlig barna oppegående, og ikke minst eg. Godt eg gjorde det da, for i dag klarer eg ikke å komme meg utav stolen en gang. ooopppsss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...