Gå til innhold

Juni: Hvordan takler deres baby'er varmen??


Ønskejenta&Joakim070606

Anbefalte innlegg

 

Stakkars Joakim plages.. Han får rett og slett ikke sove i denne varmen! (Råd mottas med STOR takk..) Uff.. Skulle ønske det ble LITT kjøligere altså.. 30 grader i drammen idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias har det heller ikke noe godt i denne varmen. stakars gutten min blir jo gjennomvåt av svette, ennå han ligger enten bare i beia eller i kortarma body! Og han sover kjempedårlig. Våken nesten fra morgen til sent på natt. Fælt å si det, men gleder meg til høsten jeg :)

 

Tar gjern imot råd jeg og ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn hit fra Novemberklubben 05 jeg. Gi han rikelig å drikke (de spiser vanligvis mindre enn vanlig så kan kanskje være en ide å gi litt vann på f.x teskje). La ungen få bade i litt kaldere enn 37 grader slik at han får kjølt seg ned litt. Ikke ha andre klær enn bleie. Ha gjennomtrekk gjennom leilighet/hus slik at han får litt vind på seg og for all del fjern lua. Det er varmt i mørke vogner så, så kan faktisk være kaldere inne på et gjennomluftet soverom enn ute. Var for et par uker siden i Frankrike & hadde hetebølge der (31-35 grader i skyggen) og eneste da som hjalp var å være ute på ettermiddagen, ha gjennomlufting, ingen klær & ligge på helsesteppe og sove, drikke rikelig & bade mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir Oliver vann jeg, kokt fra flaska han kan drikke opp til 125 ml i løpet av dagen, det går helt supert;) de trenger jo en del væske og puppen kan bli litt sliten hvis han skal henge i den hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også frustrert i varmen! Theodor er så utrolig sutrete, og sover inmari dårlig på dagen. Vi må holde oss inne, for det er varmere ute enn inne i leiligheten. Slitsomt det og, vi er glad i å være ute... Men da blir det bare sutring, og en veldig varm baby. Det er varmt her i Bærum og, rundt 30 gr i skyggen hver dag nå.. Skal ikke klage på sommeren altså, men dette er litt drøyt. Han plages virkelig, og det er ikke moro å se på. Prøver alle triks og noe hjelper det, men ikke mye. Vi får holde ut!

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mitt råd; kom til nord-norge og ta med noen plussgrader!

Må innrømme at i år syns jeg det var greit at det ikke var så varmt her i Tromsø når Ask er så liten. Men noen solstråler kunne vi ha fått!!

For tre år siden da eldsteman var like liten, var det varmere. Da gå jeg ham vann med skje og lot han sove inne. Husker vi satt nede på soverommet for det var for varmt oppe i stua, også når han var våken... hmm Det ble litt langsomt i lengden!

God sommer likevel:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...