Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 er i uke 40 nå, og plutselig ble det litt vått i buksa mi, ikke sånt at det rant nedover føttene... fikk bare en ganske stor våt flekk i buksa, kan det være fostervannet eller er det bare jeg som svetter....?? skal det ikke være mer vist det er fostervannet??
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Hei! Jeg ville ha ringt opp på føden og hørt med jordmor der. Du er jo fødeklar når som helst nå, har venninner som ikke har fått flere liter vann rennende. Det som er skummelt er hvis du lekker fostervann. ring og hør med føden! Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 jeg også har fått slike flekker nå i d siste...jeg er 6 dager over termin... i mitt tilfelle er d veldig tynn utflod..men d kan jo være lurt for deg å sjekke d alikvel...kan jo være at du lekker...:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 sitter bare å venter på att jordmoren skal ringe meg nå, så får jeg høre hva som skjer håper noe er på gang nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå