Gjest Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Noen som har gode eller dårlige erfaringer med denne? Vi sliter veldig med valg av vogn og setter stor pris på alle råd! Noen som har prøvd denne vognen med voksipose? Blir gal av dette vogn-styret-det er så vanskelig!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 hei! jeg er teutonia-bruker, vært det i snart 2 år! :-) elsker disse vognene! kjøpte mistral 05-modell til lillegutt, og denne brukte han fra han var nyfødt, og frem til nå i høst. da var jeg lei av å ikke ha håndbrems og svingbart fremhjul. solgte, og kjøpte spirit s3, og rett og slett elsker den! lillegutt blir 2 år i april, og bruker fortsatt voksi når han sover, og når vi går tur! altså, ikkeno` problem! :-) du har sikkert tenkt å bruke voksipose i softbagen da evnt? vi hadde softbagen i 1 år, og han sov i voksi, i bagen. det gikk fint! så da går det i alle fall med liten bebi! :-) kjøpte spirit`en av rita holm. kjekt med den håndbremsen! :-)
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 En venninne har den, kjempegod vogn. Men jeg hadde kjøpt den med duobag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå