Gå til innhold

Er så lei meg!!Trist!!Ensom!!

Det ble en Augustgutt:-)

Anbefalte innlegg

Om 3 uker kommer lillebarnet, og pappan er mest intressert i fest ol..Selv om vi ikke er kjærester lengre, kan man vel forvente litt interesse??

Føler meg så aleine å ensom..Har gått bra til nå, men jeg kjenner det blir tøffere nå når det nærmer seg..

Sorry, måtte bare få syte litt...buhuuuu

Fortsetter under...

jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har ikke snakket med barnets far siden 20. mars!!

Eller, han snakker til meg noen få ganger på msn, men det er det liksom. og da er det mest fjas. Han spør hvordan ting går, je forteller og han sier OKI og logger av..

men husk at du har alle oss andre her inne :)

hei.

Jeg har så vidt startet svangerskapet og allerede er jeg nedprioritert i forhold til festing og venner etc... jeg håper det er noe som endrer seg med tiden jeg har noen måneder igjen å gå svanger, men det er begrenset hva jeg takler om dagen, forbreder meg på å gjøre alt alene men så får jeg plutselig en sms om at "dette skal vi klare...." jeg blir forvirret, og det gjør ikke saken noe bedre at jeg bor et sted hvor jeg ikke kjenner så veldig mange utenfor hans krets..... håper jeg snart finner "likesinnede" og kan takle hverdagen på en annen måte enn å bare sitte ved pc og telefon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...