Gå til innhold

Anbefalte innlegg

i går ble jeg og sambo spurt om vi ville bli med ut i dag, av noen venner av han. han ville selvfølgelig det og det samme vil jeg. men vi har besøk av min bestemor i noen dager som jeg ikke treffer så ofte da hun bor laaangt unna. han skal selvsagt dra likevel. blir bare så lei meg når han vet at jeg så gjerne vil dra ut jeg også, men vil ikke dra fra min bestemor her selv om hun fint kunne passet på vesla. hver gang vi har besøk av min familie fra langt nord, er det alltid noe som skjer ute på byn så han må dra. syns faktisk han kunne holdt seg hjemme sammen med oss for en gangs skyld, ihvertfall siden jeg ikke har mulighet til å bli med også.han har vært ute en del i det siste! er jeg egoistisk når jeg syns det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5693225-ahh-blir-s%C3%A5-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, sånn ut fra det du skriver her syns jeg det høres greit ut at han tar seg en tur ut. Så lenge han ikke "alltid" overlater ungen til deg (er jo like mye hans unge selvfølgelig). Kan jo være at han tenker at det bare er hyggelig for deg og bestemora di å få en kveld for dere selv? Hadde vært annerledes om bestemora di bare var der for en helg, men hvis hun skal være noen dager hos dere må det da gå bra at han er ute noen timer en kveld? Så lenge han syns det er greit å ha vesla alene innimellom så du får kommet deg ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...