Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Ragnastølberget er en FANTASTISK barnehage. Personalgruppa ser ut til å ha det kjekt ilag, og det kommer barna tilgode. Flinke til å informere foreldre og inviterer ALLTID med de barna som ikkje går hver dag til å komme på felles frokoster/ skidager/ 17 mai feiring(i barnehagen før 17 mai da) osv. Foreldrene må jo være med da, men alikevell ungene får ialefall TILBUDET. De er flinke til å bruke naturen og varierer litt på hvor de går (Har egen buss)

Austbø er en veldig STOR barnehage som ikkje passa så godt til oss. Veldig dårlige på informasjon om hva barna har gjort (små lapper på døra som blir oppdatert EN SJELDEN GANG..... Informerer ikkje godt om spesielle turer (eks min kom "for seint" i barnehagen en dag 4 åringene skulle på tur. Alle hadde reist og han måtte være igjen med bare de små. Jeg hadde ikkje hørt om denne turen og at vi måtte stille opp tidligere,

De har fast turdag med FAST løype. Ungene GÅR til santangen, GÅR en runde der og GÅR heim igjen, HVER uke til tross for at de har egen buss.... (for de som lurer; Dette er LAAAANGT å gå for barn, det har iallefall "drept" turgleden hos min. Hater jo santangen nå, der det er så fint :-( De er dårlige til å ta imot om morgenen, og ofte må en lete etter folk når an skal hjem om ettermiddagen også.

Det er desverre MAnge som er missfornøyde og synest at den åpne løsningen de har ikkje er så god. Har hørt at det er noe bedre på småbarnsavd, og at personer som har barn med særskilde behov er nøgd med denne barnehagen:-)

Annonse

De tar forresten alltid imot barna med eit smil og "så kjekt å sjå deg......" og slike ting. Får alltid høyra litt om kva barna har gjort iløpet av dagen dersom du ønsker det da.

(De hadde litt problemer for noen år si, vet ike helt hva det var, men nå er det utskifta litt i personalet og vi er KJEMPE fornøyde:-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...