Gå til innhold

Jeg skal kjøpe teutonia vogn til min 2 mnd gamle gutt...noen å anbefale??

Anbefalte innlegg

Er helt grønn når det gjelder teutonia vogner, og har vært på nettet å kikket og det er jo så maange modeller.. Men synes allikevel de ser tøffe ut og har hørt mye bra om dem.. Men aner jo ikke hvilken jeg skal kjøpe så da spør jeg dere jenter..

Den jeg kjøper skal da brukes fra nå av og helst ut hele vognperioden.

Den bør ta liten plass i bil, være god sovevogn hele året (må få plass til voksipose på vinterstid), og god og trille på asfalt, grus og snø..

Noen å anbefale? Pris?

Og går det an å bestille fra nettet? Bor laangt på landet..

På forhånd tuusen takk

Fortsetter under...

Vi kjøpte nettopp teutonia spirit s3 til gutten våres på 5,5mnd =) Er kjempe fornøyd med den altså. Er en trehjuling med svingbart hjul. Er som en drøm å trille =) Kjøpte den med softbag og stelleveske.

Den har svingbart forhjul som kan låses

- ryggen kan legges helt ned og settes helt opp

- sittedelen kan snues

- god plass i sittedelen

- skikkelig fotbrett

- lun og god inni

- styret kan reguleres

- brede og gode hjul

- 5pgt seler

- veldig lett å legge sammen å ta med seg

Ta en titt på vogna på http://www.teutonia.no/spiritS3sitt.htm

Teutonia mistral er også veldig fin. Det er en firehjuling. Tar liten plass sammenlagt, men god plass til babyen. Håndtaket kan svinges over så du slipper å snu vogna hvis babyen får sol i øynene. Det er en sportsvogn, men kan kjøpes med softbag. Hvis du ikke skal bruke den før det blir kjøligere og voksipose tid, kan du sikkert klare deg uten softbag. Søk på Rita Holm på finn.no, hun importerer fra tyskland, blir litt billigere da. Eller bestill selv fra tyskland. Se på barnevogn debatten ang relevante nettadresser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...