Gå til innhold

trenger noen synspunkt av dere med barn fra før...eller andre. (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom fødselen brått på dere eller hadde dere kjent noe i forveien?

har et lite dilemma.. sambo skal i utdrikkingslag i morgen og planen er at han ikke skal drikke siden d bare er 12 dager til termin.

men jeg har ikke hatt noen kynner eller murringer i hele svangerskapet og har ikke på følelsen at noe kommer til å skje i natt, jeg vil jo gjerne at han skal få ha en "siste" tur ut me gutta før gutten vår kommer.

hadde dere tatt sjansen?

var også på modningsakupunktur i dag og fant ut at jeg hadde kort livmorhals og en til to cm åpning, men det kan vel ta en stund før han kommer likevel? vil ikke ha store forhåpninger så kommer han 14 dager etter termin:)

tusen takk for svar!

ha en fin helg.

Linda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde ikke tatt sjangsen. Sjønner jo at det blir en morrsom guttetur greie. Men er utrikkingslaget i nærheten kan han jo dra og muligens nyte et par pils, men noe mer fyll hadde ikke jeg orka nei. Trordet hadde blitt flaut for dere begge om han kom rusan på føden.....

Min samboer har ikke vært på fest i hele juli han... , men har drukket øl til maten og kanskej en tilkveldskos, men ikke noe mer. Ser jo at han ofte har lys til å delta på en fest innimellom, men valget har han tatt selv. Jeg har jo jammen og lyst ut på fest jA!! Men det passe jo fryktleig dårlig for tiden.

lykke til med valget.

klem

Skrevet

hmm.. da kan det jo gå kjapt.Saken er at du vet aldri helt når... kjedelig å måtte ligge der å føde alene da, eller med en som ikke er helt klar i hode..med oss gikk det kjempe fort! Kom inn uten en rie, og fikk beskjed om at nå kunne jeg være mor innen en time.. fikk helt sjokk! Så man vet aldri

Skrevet

enig

måtehold må være tingen, men ikke fyll

Skrevet

Jeg synes ikke det vil være noe problem. Sist jeg var gravid sparket jeg mannen min ut på byen. Han ble ikke full, men var ikke kjørbar. Vi løste dette med at vi hadde backup sjåfør. Evt går det an å ta taxi hvis det ikke er for langt til sykehus. Hadde jeg vært deg hadde jeg stolt på intuisjonen din. Det går an se på hvordan formen er i morgen også.

Jeg har termin på søndag, men skal bort i morgen. Tenkte han skulle få ta seg et par øl. Tror nemlig ikke at det skjer noe før ut i neste uke. måtehold ja, avhold ikke nødvendigvis......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...