Gå til innhold

Skal ikke til legen før jeg er nesten 10 uker på vei... er ikke det litt seint???


Enliiitentil?

Anbefalte innlegg

Legen har ferie, men tror han skal være "hjemme" før det da... uansett, har vel rett til å gå til en annen lege på senteret der? Eller skal jeg gå privat? Møkk! Gynekologen har også ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke til legen før jeg er i 12. uke jeg. fikk beskjed om at di ikke kunne ta noen flere prøver enn den testen jeg selv hadde tatt, før i uke 12.

Men du har rett til å få en annen lege ved samme senteret forde!

 

Veldig kjipt. jeg veit! er jo såååååå lenge til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jo ingenting å vente til 10 uker hvis det ikke er noe spesielt... Ville hvertfall ikke forstyrret fastlegen i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne få komme på 7+5 dager men bare til samtale...det går bra:-) er så redd vettu! hehe, trenger å snakke med han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææææ? Skal de spare penger da eller? På de det ikke går bra med før 12 uker? Bullshit om de sier de ikke kan ta prøvene av medisinske grunner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger selv å vente til uke 10 jeg. Får jo ikke gjort så mye på legen så tidlig.. Får info og tar prøver osv... Blir jordmor i uke 14 tenker jeg.. Men nå har jeg vært på ul da.. så kanskje det blir litt annerledes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye de kan gjøre tidlig i svangerskapet likevel. Det er vanlig å gå mellom 8-14 uker første gangen nå. Jeg var akkurat på 8 uker, og slapp til og med GU fordi det var så tidlig.. Og fordi jeg har tatt undersøkelse før jeg ble gravid. Syns det er værre å vente nå.. Skal ikke inn før om 5 og en halv uke jeg, og er 12 uker i dag... Men det er heldigvis andremann, så jeg er ikke bekymra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...