Gå til innhold

Må en være morgenkvalm? Jeg begynner kl tre jeg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Egentlig greit siden gubben ikke har så lenge igjen på jobb da. (2åring hjemme) I natt var jeg også oppe og spydde!?! Hadde migrene i tilegg, men er dette normalt? Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er visst helt normalt! Kan komme når som helst på døgnet, med og uten brekninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er hlet normalt..jeg er kvalm hele døgnet jeg..skjønner egentlig ikke hvorfor de kaller det morgenkvaølem..uff håper dette gir seg snart..)lykke til videre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ok glad jeg ikke er kvalm hele tiden... sist var jeg ikke kvalm i det hele tatt så dette blir en ny opplevelse :) Takk, og lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også på samme måte. Jeg er aldri kvalm om morgenen, men begynner sånn i 15-16 tida, og er kvalm hele kvelden og natten. Ganske slitsomt hvis en har tenkt å gjøre noe på kvelden igrunnen. Men har hørt at det er normalt å være kvalm til alle døgnets tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også småkvalm hele døgnet, og har slitt med hodepine. MEN hodepinen forsvant da jeg begynte med Magnesium tilskudd!! Det er verdt å prøve dersom du er plaget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier bare til dere som er kvalme jeg. Prøv akupunktur og Urizal!

Urizal er ingefærtabletter og bokhvete. Får kjøpt på sunkost.

Det har hjulpet meg gjennom de første mnd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...