Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Del Skrevet 21. juli 2006 Egentlig greit siden gubben ikke har så lenge igjen på jobb da. (2åring hjemme) I natt var jeg også oppe og spydde!?! Hadde migrene i tilegg, men er dette normalt? Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #2 Del Skrevet 21. juli 2006 Dette er visst helt normalt! Kan komme når som helst på døgnet, med og uten brekninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 21. juli 2006 #3 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja det er hlet normalt..jeg er kvalm hele døgnet jeg..skjønner egentlig ikke hvorfor de kaller det morgenkvaølem..uff håper dette gir seg snart..)lykke til videre..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #4 Del Skrevet 21. juli 2006 He he, ok glad jeg ikke er kvalm hele tiden... sist var jeg ikke kvalm i det hele tatt så dette blir en ny opplevelse Takk, og lykke til til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miline Skrevet 21. juli 2006 #5 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har det også på samme måte. Jeg er aldri kvalm om morgenen, men begynner sånn i 15-16 tida, og er kvalm hele kvelden og natten. Ganske slitsomt hvis en har tenkt å gjøre noe på kvelden igrunnen. Men har hørt at det er normalt å være kvalm til alle døgnets tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #6 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg er også småkvalm hele døgnet, og har slitt med hodepine. MEN hodepinen forsvant da jeg begynte med Magnesium tilskudd!! Det er verdt å prøve dersom du er plaget :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #7 Del Skrevet 21. juli 2006 Er det helt greit å ta som gravid. Og hjelper det på migrene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #8 Del Skrevet 21. juli 2006 Sier bare til dere som er kvalme jeg. Prøv akupunktur og Urizal! Urizal er ingefærtabletter og bokhvete. Får kjøpt på sunkost. Det har hjulpet meg gjennom de første mnd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå