Gå til innhold

August: HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har det skjedd.. mitt fryktede problem!! jeg har fått hemorider:-( noe så pinlig!! og jeg som skal til kontroll til mandag.. får håpe jeg slipper gu!! det siste jeg vil er å fortelle det til legen. er det ikke noe reseptfritt vidundermiddel mot dette forferdelige problemet?? noen som vet om noe som virker? jeg har lest at de kan gjøre vondt, klø og blø, men det gjør de ikke, hvertfall ikke enda,, huff!! håper noen kan hjelpe meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Hemorider er en helt normal og vanlig ting å få under svangerskap og fødsel, ikke flaut å få det. Det er flere ulike kremer å få kjøpt på apotekene. Stort sett forsvinner de etter fødsel.

Skrevet

He hørt at en ska drikke mykje vatn når en fe d.Og noken sei at en ska prøve å dytte dei litt opp,slik at dei fe tømt sej.Ej hekje noke ega erfaring me d,så ej veit ikkje.Men å drikke mykje vatn skada jo uansett ikkje:)

Skrevet

Gikk inn på www.babyverden.no for å sjekke opp ditta der no,og fant noke dette:

"Her er noen gode råd:

Unngå treg mage og forstoppelse. Å forebygge er alltid viktigere og lettere enn å behandle. Husker edu rikelig drikke og mosjon har du kommet langt!

Vær forsiktig og ikke press for hardt når du har avføring. Gå regelmessig på toalettet, og ikke løft tungt.

Varier sittestilling. Ikke stå for lenge, og legg deg nedpå flere ganger i løpet av dagen.

Tøm de fulle hemoroidene ved å dytte de opp forbi lukkemuskelen i endetarmen. Da blir de mindre, og gir dermed mindre ubehag.

God hygiene med vask etter hver avføring hindrer irritasjon.

Det finnes gode lokalbehandlende midler (salve eller stikkpiller) både på og uten resept."

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...