Gå til innhold

nå er jeg drita lei av alt maset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

om slimpropper vekt økninger og sf mål.

ingen er lik alt er relativt.om proppen går 3-4 uker før så kommer ikke ongen før den er klar.sf mål er bare for å sjekke om den vokser fint,viser ikke noe om det er en stor el liten onge.

noen går opp lite i vekt,andre mer.

DET ER IKKE NOE FASIT PÅ DETTE!!!!!!!!

vet at dere blir provosert av dette,men jeg blir også provosert av at dere sammenligner så mye.jeg har helt sluttet å lese de innleggene som har med dette.

sorry slik er det bare......

velger å bli anonym i dette inlegget ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære deg da, er det ikke derfor vi har et slikt forum????

Vi er så forsjellige alle og lurer på forsjellige ting,kan heller ikke være noe fasit på hva som er verdt å lure på vel???

Nei litt tolmodighet må vi ha med hverandre???

Men synest jo du har funnet fint ut av det da,at du skiller ut hva du vil engasjere deg i og ikke,er jo egentlig ikke vanskeligere en det.....

Jeg er så glad i dette forumet for her er det plass til alle og ikke slik stemning som det til tider kan være på skravle,men like enkelt det oxo da,går ikke inn der i perioder. Vi har alltid et valg. Håper bare ikke slike innlegg som dette skaper slik stemning her oxo,da er det ikke rart at så mange føler de må være anonyme når de skal spørre om helt normale ting.....

Skrevet

Jeg synes det er fint med sammenlikninger jeg da. Da får vi sett at vi alle er forskjellige, får lufta våre bekymringer og diskutert med andre. Føler det er derfor vi har dette forumet, jeg har hatt veldig god nytte av det. Jeg er nysgjerrig av meg og, så synes det er morro å lese om hvor forskjellige vi er på alle disse tinga!

Skrevet

Hopper bare over de innleggene som ikke interesserer meg jeg ;). Men det er jo lettere om alle hadde skrevet noe om temaet i overskriften, og ikke bare " Hjeelp, hva er dette" "Har fått.." osv.

Skrevet

I motsetning til deg irriterer jeg meg mest over de som på død og liv må legge inn innlegg der man må slutte å sammenligne vekt, lei av trådene etc. Ikke les de da vel! At man sammenligner er vel helt naturlig???? De fleste skjønner vel at de ikke skal få panikk om de ikke er like alle andre her inne på bim? Vi stoler vel først og fremst på legen og jordmor gjør vi ikke? Nei, sammenlign i vei spør du meg!

Skrevet

Eh.... for det første er vitsen med dette forumet å hjelpe hverandre med spørsmål andre lurer på, som en selv vet noe om, og samtidig vite at det stort sett alltid er noen som kan svare når en spør...

Jeg føler meg faktisk veldig trygg om jeg føler meg "unormal", og får bekreftet her inne at det er flere som har det som meg, eller at det jeg bekymrer meg for faktisk er helt normalt...

Samtidig er det ingen som tvinger meg inn på tråder jeg ikke har noen interesse av å lese, og akkurat det samme gjelder for deg, og alle andre her!

Skrevet

om du ikke tåler at andre skriver akkurat det de har på HJERTET den dagen så for du finne deg et nytt forum!!!

jeg er hvert. her for og si mine meninger og tanker om ting og slik kommer det alltid til og være både fra meg og andre her inne....soory girl!

hilsen hun som skrev "snufs ...nå orker jeg ikke mer" :-)

Skrevet

Hva med å ikke lese disse innleggene da?

Skrevet

syns egentlig så er dere veldig enig alle sammen.vi må vel alla få ha våre meninger å det må vi respektere...syns det er greit at vi lufter våre meninger....

godt at ræva er delt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...