Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Del Skrevet 21. juli 2006 Under min første graviditet var det snakk om at en måtte bestille jordmor tidlig nok, er det fremdeles et poblem? Årstad bydel i Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsen :) Skrevet 21. juli 2006 #2 Del Skrevet 21. juli 2006 Vet ikke hvordan det er i Årstad bydel, men i Åsane er det fortsatt problemer, der må du bestille tidlig for å få plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 21. juli 2006 #3 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg holder til i Laksevåg/Loddefjord bydel og da jeg ringte i uke4 hadde jordmoren ikke time til meg før i uke16... Og sånn var det forrige gang i 2004 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumriken* Skrevet 21. juli 2006 #4 Del Skrevet 21. juli 2006 Kan virke som om det fremdeles er vanskelig å få komme til ja. Jeg ringte jordmor i Årstad bydel for bare et par dager siden. Fikk ikke tildelt noe time, men ble ført opp på en liste. Jordmor skulle så ringe etterhvert som hun fikk tid. Regner med at det kan ta en stund!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #5 Del Skrevet 21. juli 2006 det er jo skjeldnere kontroller nå enn tidligere.. vanligvis nå er jordmor etter ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #6 Del Skrevet 22. juli 2006 Mener du generelt? Eller er det sånn i Bergen? Håper på litt ekstra oppfølging siden jeg hadde en del plager, komplikasjoner og traumatisk fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #7 Del Skrevet 22. juli 2006 du får sikkert xtra kontroller hvis du ønsker.' men nytt fra i år er å konstatere svangerskapet hos lege rundt uke 10-12 ul 18-20 jordmor 24 lege 30 jordmor 34,38,39,40 mener der er ca sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå