Gå til innhold

Hvor mye stress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 16, og lurer på hvor mye stress jeg kan utstette kroppen min og den lille for? Jeg har en veldig stressendes jobb (reiseliv og det er høysesong) og idag gikk det over toppen for meg. Alle er på ferie, og dagen før helg er ett rent h/%&/%/.. Idag ble det så mye at jeg måtte sette meg ned å gråte en skvett. Jeg føler at jeg ikke vil gå til legen og klage, dessuten må jeg vente til de andre er ferdig med ferie før jeg kan være vekke. Hva gjør jeg?? Måtte bare syte litt:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne? Ingen som har noen gode råd eller kan trøste meg litt??

Skrevet

Har hatt noen sånne dager selv. Der jeg har mest lyst til å sette meg ned og grine. Av og til har jeg gjort nettopp det også - satt meg ned og grått en skvett... hehe... Har hatt en veldig travel periode på jobb pluss vært midt i flytting og huskjøp/salg, pendling, har en 2-åring osvosv. Det har enklete ganger føltes som det beste å gjøre har vært å grave seg ned og aldri komme ut igjen. Men jeg har kommet over ei kneik nå tydeligvis, og i mye bedre både form og humør.

Noen råd har jeg egentlig ikke, bortsett fra at du bør være bevisst på å finne ro der du kan finne ro. Være flink til å unne deg selv god lunsj innimellom, en ny topp, kanskje et deilig oljebad. Kanskje en tur til frisøren hjelper? Det er ikke kødd altså, men ofte hjelper det veldig på energien hvis en føler seg litt freshere.

Skrevet

Tror det skal veldig mye til før du skader den lille. Det tror jeg ikke du behøver å bekymre deg for. At det er slitsomt for deg er nik et større problem. Hvis du ikke på noen måte kan få avlastning vil jeg bare anbefale deg å fortsette å jobbe i normalt tempo. BNlir det kø så blir det kø, og er det oppgaver du ikke rekker får du ta dem en annen dag. Verden går ikke under selv om du tar skikkelig lunshpause og spiser en is mellom slagene. Husk å drikke nok i varmen og spis skikkelig i fred og ro.. Alt blir værre om man er bare en liten tanke dehydrert eller ikke får spist.

Ta den tiden du trenger. Om du ikke svarer på telefonen med en gang ringer de kansje i på mandag i steden. Er det viktig forsøker de sikkert igjen.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...