Gå til innhold

Provera og ingen mns.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

Jeg har akkurat gått på provera, men jeg fikk beskjed av legen å ta en tab. i ti dager.. og mensen kom på 3 tablettfrie dag! Å det er jeg glad for, har nemlig ikke hatt mens på ett år!! (pga p-pille slutt)

Men legen sa 3-7 dager til meg også, å jeg tror nok mensen din kommer, men det kan jo ta noen dager til!! Håper du lykkes da og at mens kommer!

Men ett spm: Sa legen noe om bruk av provera hvis man er gravid?

Skal du gå på det i flere sykluser??

jeg har akkurat begynt på provera for å få mensen. har ikke hatt det siden jeg sluttet på pilla i påsken. Hadde uregmessig mensen før jeg begynte på pilla for 4 år siden også. Jeg var livredd for at jeg var gravid da jeg var 15 å mistet dermed mensen.etter et år gikk jeg til legen, å der fikke jeg for første gang p piller. da kom mesen. Håper jeg får mensen på provera..krysser fingrende. men hvordan er det med alkohol å provera? skal på utdrikkningslag til helgen, regner med at det blir en del alkohol...håper på svar!!!!

På www.felleskatalogen.no sto det at man ikke skulle ta provera ved mistanke om graviditet. Ellers vil jeg anbefale dere om å ringe legen dersom dere har spørsmål om legemidler på resept! Der kan de svare best og dere slipper å bekymre dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...