Gå til innhold

Har kjøpt vogn :)

Anbefalte innlegg

Dere har kanskje lest det før siden jeg la det inn på 2.tri igår, men det kiler sånn imagen når jeg tenker på vogna at jeg må skrive det likevel :) Det er ei kjempefin Simo Duo-vogn, stor god bag med god plass til voksiposen. Gleder meg sånn til det ligger et lite knøtt oppi den!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5691962-har-kj%C3%B8pt-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betalte 4000,- for en splitter ny, kjempefin duovogn :) Den er svart/sølv, tror designet heter 6000. Jeg er foreløpig kjempefornøyd :) Bagen er jo diger, plass til både unge, voksipose og greier! Dessuten er den enklere å ta av enn kombibagen, det er jo bare å klikke og vips så er bagen av... kult! Det fantes ikke sist jeg fikk barn..

Annonse

Vi har heldigvis masse plass :) Har kjøpt nytt hus med masse rom og snekkerbod og greier. Men det er stappfullt av flyttelass nå da, hehehe :) Kommer til å prøve å la være å pakke ut vogna før det blir litt nærmere termin. Men det holder nok hardt ja... gleder meg sånn til det kommer knøtt i vogna... sukk... men jeg har bestemt meg for å nyte hvert minutt av gravititeten, så da får jeg vel nyte utålmodigheten også da... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...