Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!!

Ute er det massssseeee skodd, så imens gutten min har sin kvil, så tenkte eg at eg kunne spør deg/dere on noko...

Desse siste dagane har eg skikkelig vondt nede i bekkenet(der nede med hårveksten.....), så litt opp over mot magen... Det einaste som hjelper er å sitte i ein stol, å gjer lite å ingenting.... Når eg reiser meg opp, føler eg som magen trykker nedover..., ubehagelig... Er dette "normalt"?

Sist sv.skap, hadde eg og bekkenløysning, men det gjekk ut over rygg, og rumpe... Har aldri kjent det slik som dette... Har jo ferie, så eg ser ikkje heilt vitsen med å ringe legen, for det er vell ikkje så mykje ho kan gjer uansett... Har du nokon gode råd.???

Har ferie ja, og idag er siste dagen til min mann på jobb, så har han og ferie i 3veker... Det har vært ei tung veke, med mykje diskutering/krangling/bæring på min 2 år gamle gutt!! Så eg ser skikkelig fram til at me kan vær to stykk å dele på sta gutten vårs...

God sommer forresten!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Legen kan jo sykemelde deg 100% dersom disse smertene er så ille og da vil du jo få ferie tilgode, da du ikke bruker feriedager dersom du er 100% sykemeldt i ferien din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...