Gå til innhold

... springer på do.....

Anbefalte innlegg

Heisann !

Lurer bare på en ting. Er det sånn at man får mer vannlatning når man er gravid - eller er det bare følelsen av å måtte på do hele tiden ????

HAr testet negativt både i dag og i går, jeg... men jeg har plutselig fått så mye vann i blæra.....tisser som bare det og oftere enn vanlig.....

Er heller ikke noe flink å drikke mye i varmen, så tror ikke det skyldes det....

Uff...nå får det dukke opp en positiv test snart, eller så får bare tanta dukke opp - blir så stressa av å ikke få noe svar på noe!!!! IKM på onsdag, er på dag 32 nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5691799-springer-p%C3%A5-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være både tegn på graviditet og på tr... Jeg for min del, har hatt samme problemet rett før tr de siste pp`ene, og blitt lurt hver gang... Trodd at nå satt det! Men jeg vil ikke ta håpet fra deg, for jeg har hørt om flere som har hatt dette som et tidlig symtom! Så lykke til. Håper det sitter en spire for deg :-)

Annonse

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid og de 2-3 siste dagene har jeg merket at jeg må løpe på do hele tiden.

Ved siden av mensmurringer og manglende mens er dette de symptomene jeg har merket best.

(jeg er 4 uker på vei i dag og hadde siste gang TR 20/6)

Krysser fingerne på at du har en spire som sitter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...