Gå til innhold

er SÅÅÅÅ KJIPT å ikke vite når ikm er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

har gått på pergo denne mnd,og vet ikke om jeg har hatt el eller ikke. vet heller ikke når ikm er siden jeg har hatt så uregelmessige sykluser io det siste.

fikk ikke bivirkninger av pergoen,men nå de siste dagene har jeg vært litt småkvalm. kanskje det bare er bivirkninger som kommer nå ???

er på dag 26 i dag

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg utrolig godt! Har det på samme måte selv fordi jeg hadde en SA for nesten to uker siden, aner ikke når verken EL eller IKM kommer nå i forhold. Ganske kjipt. Kan jo være du har graviditessymptomer, men man kan faktisk bli ganske så kvalm bare av å tenke på og øsnke seg å være (eller ikke være!) gravid så det er desverre ikke noe sikkert tegn. Du får ha massevis av lykke til i hvertfall! :-)

Hei, jeg melder meg inn i denne klubben!

Aner ikke når IKM er pga ustabile sykluser. Vel, det eneste som er "stabilt" med de er at de synes å bli lengre og lengre... :(

Har testet med EL-tester denne syklus, men nå er jeg på dag 30 og fortsatt ingen positiv EL-test. Samtidig så ligger det og murrer i bakhodet at jeg kan ha hatt EL uten å ha teste pos på billige-tester....

Forrige syklus hadde jeg EL på dag 26 (etter å ha tellt meg bakover fra TR....). Når kommer EL denne syklus? Umulig å vite!!!

Og ikke minst IRRITERENDE!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...