Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Vi har importert en easywalker sky og hadde planlagt å bruke den som reisetrille da vi reiser mye til utlandet (mannen min sin familie bor utenlands). Innser nå at det er mer praktisk med en veldig liten trille på reiser og at det vil være litt råflott å bare la den fine og dyre vogna stå der uten å bli brukt. Så har nå kommet fram til at den skal selges. Fikk den for noen få dager siden og den er kun brukt noen få min utendørs. Er utrolig god å trille, veier lite og stilig å se på. Har en blå bag og rødt sete. Det følger med bumper bar, myggnetting og 2 regntrekk. I tillegg har vi også adapter til maxi cosi bilsete, kjempepraktisk hvis man skal en tur i butikken feks. Noen som er interesert?
To gutter og en jente Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Hei! Jeg er interessert. Du som har lagt ut på finn? Har i tilfelle sendt deg en mail med et par spørsmål.... Mulig jeg er dum, men hva er egentlig bumperbar? Frekt å spørre hvor mye du gav? Kan adapteren brukes til izi sleep setet?
spirrevirrevipp Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 ja, jeg som har annonsen på finn. Har sendt deg mail :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå