frk Matilde Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Hei! Har termin 23.august. Lurer på om man da bør ha lammeskinn til babyen ( i vogn og seng osv) og i tilfelle hvor det er lurt å kjøpe det uten å bli ruinert.. Lurer også på dette med babycall. Har sett testen på TV2, men den er jo helt latterlig... De har jo som testvinner en type som MÅ gå på strøm!! Da kan man jo ikke bruke den ute i vogna f.eks. Lurer også på om noen har tanker om det med "kamera-babycall". Er det bare fjas, eller er det en ok greie? Er det ok med den "strålingen" som blir, eller er det ikke noe mer enn ved vanlig babycall. Håper mange har lyst til å svare. Klem fra meg
2 søte Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 kan tenke meg at det kan være godt å ha ivognen nå når det blir vinter. jeg kjøpte mitt i sverige for 300kr, men tror at jeg har kjøpt noe som ikke er tempraturregulerende, som de dyre til 800-900kr. men egentlig så trenger jeg jo bare noe som varmer siden det er vinter så tror de og selger billige på kid og slikt. jeg aner ikke det med babycall greiene så....
Arb.ledig husmor Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Vi ha kjøpt den som ble best i test, og som eg skjønte når eg prøvde den, så funket den uten strøm også! Men huske ikkje helt da...
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 di har tilbud på lammeskin på Babyshop nå , koster 200 kr , og babycall med bilde syns jeg var en helt genial ide, så vi har kjøpt på clas olson. kostet 12-1300 kr den går både på bateri og strøm . og man kan til og med koble den på tven sikkert ikke nødvendig med disse duppedittene .. men syns nå det var litt greit jeg da ... Lykke til
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Kjøpte lammeskinn på Kid til 400,- Helt yppelig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå