Gå til innhold

September: Bytte ut MME med vanlig melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har introdusert vanlig melk enda? Casper vil ikke ha MME lenger.. Så nå vurderer jeg å ertsatte MME med vanlig melk. Er det ikke rundt 10 mnd at dette var greit? Er litt redd for å uroe magen hans..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har og hørt de kan få litt kumelk fra 10 mnd. Jeg gav Marius risengrøt, det var ikke helt bra for magen hans.. Men noen sier de skal ha h-melk noen sier lett melk.. så ikke gått å si..

Skrevet

er det ikke sånn at man kan tilvenne med 50/50 mme og h-melk? :) tenkte å begynne med det snart selv.. har begynt med litt litagoyoghurt.. er ikke ille det?

Skrevet

Har hørt yoghurt ved 10 mnd og melk ved 1 år.

Skrevet

Jeg har gitt yoghurt en bitte liten stund nå og det har gått kjempe fint! :o) Men da begynner jeg med å bruke MME og Melk 50/50. H-melk helst?

Skrevet

Ja h-melk.. ;) de skal visst ikke ha lettprodukter de første leveårene :)

Skrevet

For barn over 12 måneders alder:

Det anbefales at introduksjon av kumelk som drikke og i grøt bør utsettes til 12 måneders alder.

Det anbefales å bruke lette melketyper (lett-, ekstra lett- eller skummet melk) etter ett års alder, hvis barnet har normal vekstutvikling

Melk inneholder mettet fett som ikke er så bra og det er mindre av den i de lettere melketypene, men de inneholder fremdeles alt det andre.

Skrevet

Oi, dette ble jo helt motsatt igjen... :-/

Skrevet

ja, jeg har hørt noe annet av hs.. :) følger det jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...