Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei?


Enliiitentil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg e 9 + 4, syns tiå har gått veldig fort.

bare kvalmen og spyingå vil gje seg snart så blir alt bra:)

 

någen andre så slide litt me d?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+1 en i dag, syntes de første 14 dagen har gått fort, da jeg har full jobb, en datter på 4 som krever sitt og et hus som krever husarbeide, uff.. det er godt det er 3 uker ferie nå.. Lykke til videre jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+6 i dag. Gleder meg til å komme over på 7-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-) Jeg er 8+6 i dag, skal på første kontroll på mandag. Gleder meg til å få bekreftet at det virkelig er noe på gang.

 

Synes nicket ditt var sykt bra, det er vel ingen vits i å pakke inn i bomull hva vi har gjort for å komme hit vi er nå? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg er 6+2 og kommer fra ass. befruktn. Vi går en lengere periode en dere som "fikser dette selv" så det er lenge til 12 uken....huff.

 

Synes nicket ditt er litt usmakelig, men det er nok fordi jeg har gått igjennom mer en deg for å bli gravid....

 

Ha et fint svangerskap :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er etter tabellen her på BIM 10+0, men jeg var til legen på fredag, og hun mente jeg var 11+0.. Så jeg er ikke heeelt sikker... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i min 11 uke altså 10+2 i dag, tiden har gått veldig fort for mitt vedkommende:-) Men dette er jo en tid med venting da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nusse2,

 

jeg er så enig så enig!!! Jeg (vi) er også gravid med ass.befr., så jeg vet veldig godt hva du snakker om. Andre jenter skulle bare visst....!!!!

Jeg er 5+4 (tror jeg)... Lykke til videre :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 4+4, gleder meg til jeg kan si jeg er 8 eller 12!! Går alltid litt teigt i starten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville skiftet nick hvis jeg var deg. Det gir inntrykk av at du er en umoden og useriøs person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+3 og synes dette tar aaaaaaaaaalt for lang tid!!!

også er jeg den eneste som er gravid i omkretsen min som jeg vet om, så det også gjør det litt slitsomt. jeg er den første av alle venninnene mine, så mens de er ute på byen hver helg sitter jeg hjemme og tida går saaaaakte.. :P hehehe!

 

synes det er litt unødvendig å diskutere nicket til trådstarter i denne tråden, da tråden faktisk handler om hvor langt vi er på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+0 idag jeg =)

Går utrolig sakte, men jeg koser meg med hver dag som kommer. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i 6 uke nå.tror det går fort i begynnelsen og tregere etterhvert.Virket hvertfall slik sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 10+6 men skal på ul 1530 så vi får se da.. dette blir alltid korrigert på meg..dette er nr 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...