Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei?

Enliiitentil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 8.. eller.. 7+3..=) Jeg husker jeg gleda meg sånn til å bli 5+0.. hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du unnskyld meg, men hva i huleste er det for et nickname "Pult på tjukka"??? GÅR DET ANN!!!!!! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 9+2 idag:-) Jeg har en aktiv treåring, og hun hjelper til med at tiden går fort:-)) Dagene/ukene gikk myyye tregere da jeg gikk med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er "bare" 6+4...sukk...

Gleder meg veldig til å passere uke 8. Så har man liksom passert _noe_ ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 9+6, så det går da framover :). Saaaaaakte, men sikkert ;). Gleder meg til magen blir større, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+6 idag... gleder meg til å passere de 12...

og jeg lo godt da jeg så nicket ditt... det er jo rett og slett det vi er alle sammen, hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 6+4, pg har bare visst det i litt over en uke. Synes tiden går veeeeldig sakte, men nå er det ferie så da går vel tiden litt fortere....den pleier i allefall å gå fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+5 idag... synes tiden fram til uke 12 er laaaaaaaaaaaaaaaaaaang... hehe.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9+5 etter regninga og bedømme. Ja tiden går utrolig sakte når man vente på noe. Er utrolig glad ,men samtidig er jeg redd for at noe skal gå galt. Hakke fortalt det te noen vi(I tilfelle noe går galt) ,men jeg har veeeeeldig lyst.

Tror jeg skal si det til søsteren min (hun er jordmor) ,for det kan være godt og ha noen å prate med både når det går godt og viss det går galt.

Lykke til.Ønsker deg alt godt videre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 11+5 i dag ;) åhh husker jeg syns tida gikk så sakte da jeg var så langt på vei hehe ;) men det går fortere ettervert ;) hehe kult nick da ;)

har også en jente på to fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le litt av navnet ditt... passa vell bra egentlig.. hehe.. husker da jeg var 6 uker.. det gikk såååå skate.. nå er jeg plutselig 11+2... snart over i 2 trimester.. gleder meg til å nå den magiske 3 månders linja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...