Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Får dere kraftige kynnere da, at magen strammer seg så mye at det er kjempe ubehagelig? Får det hver gang, og det resulterer i at orgasmen min blir ødelagt...! Gleder meg til en real orgasme igjen, jeg! (Flaut innlegg dette, så jeg velger nå å være anonym;-))
2 Hærligheter! Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Ja,slik er det på meg å!Kynnerne er så vonde at hele orgasmen blir ødelagt..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Jeg får ikke kynnere av det. Men orgasmen er myye svakere enn den var før graviditeten og tar lengre tid å få.
Klukkhøna Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 å jadda, og de kan holde på en time etterpå også... føler nesten at folk kan se på magen min når vi har hatt oss, den blir jo både høy, spiss og knallhard;)
Murmeline Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Hæ, orgasme? Hm, det hørtes kjent ut, hva var det igjen... Hehe:) Ja, ikke morsomt med orgasme lenger pga kynnere.
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 får en kynner ut av det ja, som varer en stund etterpå. men den pleier ikke være vond, og orgasmen er sterkere enn den pleier..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Graviditeten har hatt omvendt effekt på meg også, får lettere orgasmer enn før, og det er jo bra. Magen blir helt hard når jeg får orgasme, men varer bare kanskje ett minutt, og er ikke plaget etterpå
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Ja, jeg får kynnere, men de kommer liksom mer i etterkant av selve orgasmen, så jeg føler ikke at den blir ødelagt - heldigvis =) Men alt livet i magen min under selve kosestunden, syns jeg ødelegger stemningen litt - og det er ikke noe gøy! Føleliksom at vi ikke er alene mannen min og jeg - og det blir litt feil hos meg =(
-MtG- Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 Kopierer denne jeg: får en kynner ut av det ja, som varer en stund etterpå. men den pleier ikke være vond, og orgasmen er sterkere enn den pleier.. mumitroll- gutt2*høygravid*
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 har hørt det at hvis man får kynnere av orgasme, så kan det være farlig for babyen..
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #11 Skrevet 21. juli 2006 og det er bare tull! kynnere er ikke farlig, og hvis det ikke blir til rier tidlig i sv skapet er det ikke noe å fundere over en gang!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #12 Skrevet 21. juli 2006 Har f... ikke hatt orgasme siden i januar!!!! Sexlysten er BORTE..
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #13 Skrevet 22. juli 2006 huf da.. får håpa den kommer tilbake fort etterpå!! kan ikke si jeg sliter med detsamme, snarere tvertimot. kan være nok så frustrerende det og siden samboer jobber veldig mye en periode nå, og ikke har så mye overskudd til sengekos:-)
Dailis Skrevet 22. juli 2006 #14 Skrevet 22. juli 2006 Jeg får kynnere, men plages ikke av dem. Er bare glad jeg har dem, de trengs. Men jeg plages ikke av riene før etter vannavgang heller da...(temmelig tett opp til at ungen kommer) Kanskje heldig der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå