Chiquita Bananas Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Det var ikke meningen å kutte deg av altså...i det jeg trykker av så hører jeg du sier ha det igjen...tihii.... Jammen er jeg frekk og bare legger på !
Thea og Erle Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2006 Ja skikkelig frekk. Hører det ikke engang jeg. er nok bare du som tror det høres slik ut. Hi hi
Chiquita Bananas Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Bra du er så fjern så du ikke merker ting ;op Slipper unna med masse jeg da ) Sambo ringe TK i Holmestrand og presiserte ting som deg, og fikk samme svar .... Så det ordner seg nok ) Snakkes snart da - hehehe....er ikke ferdig enda...må få ræva i gir !!!
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Hei Theaokt, så denne først nå jeg... Hmmm... Jeg prater ikke i dag jeg, har fått så tannverk at jeg ikke klarer å åpne munnen engang... Knekt en tann, fy søren det er vondt! Blør og greier:( Skal til tannebisslegen i morgen, første gang i hele mitt liv jeg faktisk har gledet meg til en tur dit!!! Sukk... Har sendt melding til Veronica_84 om mitt fravær i dag da hun, frem til nå, var den eneste jeg hadde nr til:) Håper dere får en finfin kveld alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå