Gå til innhold

August: Liten baby ??


♥@nette med prinsessene♥

Anbefalte innlegg

Hei !!

 

har hatt et vanskelig og komplisert svangerskap med mange problemer....... men.... var hos jordmor i dag og hun har lenge reagert på liten, dvs ingen vektoppgang... og nå faktisk vektnedgang..... Hun finner veldig lave symfysemål og har bestilt UL til uken til meg... er i uke 37.... 25 dager til termin......symfysemålet var knappe 32... hvordan ligger dere andre an ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:-)

jeg har hørt at selvom sf er veldig høye eller lave, bør man ikke nødvendigvis få veldig store eller små babyer forde. jeg har ganske høy sf, ligger over den grønne linja, men både legen og jordmora sa det nok var pga at jeg ikke er så høy selv. magen min synes veldig godt, og alle tror jeg er mye lenger på vei enn det jeg er, (5 uker til termin i dag.) de kommer bort å klapper meg på magen og sier.. ja, nå er det vel rett rundt hjørnet vel. og de tror meg nesten ikke når jeg sier hvor langt (kort) jeg er på vei. så jeg kunne igrunn ønske at magen min var litt mindre jeg da. vi har alle våre små og store plager.

lykke til, babyn din er sikkert akkuratt passe stor:-)

 

anette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Jeg er i samme båt. Jeg har klart etter skikkelig fråtsing å gå opp 6 kg og mitt symfysemål stagnerte for to mnd siden. Det var i sammenheng med at babyen snudde seg. Jeg går til UL hver 14 dag. Desverre kommer jeg hver gang til ny lege og de sier mange ulike ting. En har sagt at babyen er liten og to har sagt at det bare er tull. Det er kombinasjon av stilling, lite fostervann(normalt lite) og hvor dypt jeg bærer. Babyen dog er veldig kvikk så det er det jeg nå forholder meg til. Jeg følger med på sparkene og respons på drikke, mat og lyder.Jeg ble veldig redd og deppa av første lege. Babyen ligger an til å bli 3500kg.

Det er bare fint å bli fulgt opp, skulle bare ønske de var flinkere å kommunisere. Stol på deg selv og få i deg næringsrik mat. Tenk at ul bare er noe bra .Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...