Gå til innhold

Nå har i hvertfall slimproppen gått!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sittet her den siste uken og lest om alle som opplever vannlekkasjer og maserier og vært litt misunnelig for det er ingen ting som tilsier at kroppen min nærmer seg fødsel. Har kynnere litt oftere enn vanlig, men jeg oppdager de sjelden. Vet at andre i det minste opplever de som litt ubehagelige. (Syter kanskje litt nå, men...)

Men så i går etter en liten kveldstur og litt sengehygge kunne jeg i hvertfall konstantere at slimproppen har gått. Vet ikke om det var hele eller deler av den, men for meg er det i hvertfall en liten oppmuntring. (Den var helt blank og på størrelse med en sukkerbit, men ingen tvil om at det var slimproppen og ikke noe av det mannen min hadde "lagt igjen").

Nå håper jeg bare det skal skje noe mer de nærmeste dagene for nå begynner jeg i grunnen å få nok av å være gravid. Dessuten vet jeg at mannen min har veldig lyst på permisjon og ferie...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

1 dag igjen her også. Hvorfor driver disse mennene å maser på at vi skal komme oss avgårde slik at de får ferie og permisjon? Kjenner jeg gemalen rett, så går det 1-2 uker, og så hadde det vært bedre å være på jobb igjen :-)

Skrevet

Nå har endelig min og gått, trodde kanskje den hadde gått litt og litt, men i dag kom det en diger klump med slim i truseinnlegget, var litt brunt blod der og, så regner med det må være den. Så da kanskje snuppa kommer til termin om 4 dager likevel:-)

Skrevet

Så spennende!

Hold oss informert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...