Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 skal til jordmor snart og be om ¨å sjekke modning, er det vondt?
mamo82 *2 jenter* Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Jeg syntes ikke det var vondt, men litt ubehagelig, selvfølgelig. JM stikker inn to fingre og kjenner på livmortappen din, det er alt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Takk for at du hjalp meg å dytte innlegget enda lenger opp, anonym. nå kan det hende jeg får enda flere svar. Og det var det som var poenget, hvis du ikke skjønte det.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Jeg synest det var veldig vondt,men var heller ikke moden. Det var en lege(mann) med store hender og dårlig tid som gjorde dette på meg. Gikk så hardt for seg at jeg fikk to fifter etterpå. Tror ikke dette er normalt da. En jordmor er nok mer skånsom. Har vært med på det med forige og da var det bare litt ubehageligt Lykke til da :-)
Lykke og glede Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Jeg syns ikke det var vondt, men hadde en flink jordmor. Be jordmor/lege være forsiktig og si når de nærmer seg livmortappen ,siden det er den som kan være veldig øm. Jeg ba henne strippe meg litt og det var heller ikke særlig vondt. Lykke til:-)
tæssejenta Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 det gjorde ikke vondt å sjekke modningen, men det gjorde litt vondt når hun tøyde meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå