Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva og hvordan er rier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er førstagangsfødene med termin 31.juli, så er vel ikke rette person å svare. Men jeg har hørt det er menssmerter, bare 10 ganger sterkere.

Når det er sagt, så har jeg også hørt at man glemmer smertene rett etterpå, og at vi får mer adrenalin i kroppen, slik at det nok ikke blir så gale som det kan høres ut. Jeg gleder meg til fødselen jeg,,, vet det gjør vondt, men det er jo så mange som har gjort dette før meg, og mange får flere enn en unge, så det kan jo ikke være SÅÅ gale:-)

Skrevet

De er ikke 10 ganger værre men 100 kanskje. Har født nå og vet hva jeg snakker om. Hadde kynnere og sammentrekninger i mange mnd før det virkelig satte igang. Det er ikke lett å beskrive bare at du VET når det er rier. Hvis du tror du har vondt i korsryggen nå er det ingenting med hva du har i vente. Husk at det kommer regelmessig hvis det er rier. Det er veldig viktig å huske på. Ta tiden hvis du er usikker men jeg kan love deg at du kommer til å vite selv når tiden er inne. Lykke til

Skrevet

hmm..jeg kjente ikke at det var rier før 7cm altså.. så det er helt mulig å ikke merke noe,,... bare at alle som har hatt skikkelige rier fra første stund, tror at alle andre merker d.. min erfaring var altså litt annerledes,.. stol på deg selv! Personlig fikk jeg sjokk når hun sa "7cm"! og jeg som trodde han ikke skulle ut før i september liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...