Gå til innhold

Ang soving i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Gutten vår begynner snart i b.hagen, han er da 1 år.

De har soving kl 13.

Jeg er bare så usikker på hvordan det kommer til å gå, for han har fotsatt behov for 2 dupper om dagen. Den første er i 10-11 tiden.

Han er så veldig aktiv, og blir fort trøtt. Helst kunne han sovet enda mer på dagtid.

Noen erfaringer? Tilpasser de seg virkelig så greit med dette?

Han sliter og sutrer og er fortvila fordi han blir så trøtt at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5690681-ang-soving-i-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de får lov til å sove så mye de vil i barnehagen.Lillegutt her har ikke begynt enda, men hører fra flere av mine venner, med småbarn, at de får sove så mye som foreldrene vil. Skulle jo bare mangle egentlig, det er jo dere som vet hva som er vest for gutten! (og betaler for å ha han der...)

Sikkert felles-hvil klokken 13.00, utenom det kan jo han ta seg en dupp eller to i vogna;o) Helt sikkert:o)

Lykke til!

samme med min gutt og;o) Han trenger nok også 2 hviler da...Men så lenge du har vogn til han der ser ikke jeg problemet med at han kan ta en ekstra dupp i den...Blir jo ikke noe hyggelig for noen med en sliten og sutrete unge! Det forstår de helt sikkert!

Lykke til i hvert fall!

Datteren vår er en skikkelig sovejente... Hun sov to lange lurer på dagen før hun begynte i barnehage, men der sover de bare en gang (kl. 12...).

Det går faktisk greit, hun sover i ca. 2 timer, men det skal sies at hun er utslitt og kjempetrøtt når hun kommer hjem i 16-tiden, men stort sett så holder hun ut til 18 - 19-tiden.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...