Gå til innhold

♥småtrolla,skal ha en til!!&#9829...


Sunniva78 har to små

Anbefalte innlegg

Jeg ser at du har vært gjennom det samme som meg...

 

Nå er det slik at jeg fortsatt har alle graviditetstegn, og ingen smerter eller blødning.

Hva gjør jeg?

Tenkte på å kontrakte sykehuset i dag for å høre.

Vet ikke om jeg orker å gå rundt med en kropp som tror den er gravid resten av ferien...

 

Fint hvis du skriver hvordan din prosess var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg så ikke dette før nå. Men jeg har lest at dere var på ny UL. Får håpe det er bare en liten en som gjorde seg vanskelig da! :) Du må holde oss oppdatert!!

 

Skal fortelle om min opplevelse jeg. Gjør det detaljert jeg... :)

Jeg fødte januar 2004, en velskapt gutt. Men 17 mai 2004 så skjønte jeg at jeg måtte være gravid igjen. Tok kontakt med legen og han sendte meg videre til UL. Grunnen var at jeg ikke hadde hatt noen mens mellom og ikke viste terminen.

Kom til UL i uke 8. (Utifra hva legen kjente på GU...) Men der så han noe som var så smått at jeg umulig kunne være i uke 8. Han så heller ikke no hjerteaktivitet som det skulle være i uke 8.

Han ba meg komme tilbake en uke etterpå, for siden jeg ikke viste når siste mens var så kunne jeg godt være 6 uker på vei.

Men da jeg kom tilbake 1 uke senere så var det fortsatt ikke no utvikling.

Men gynekologen jeg gikk til ville at jeg skulle vente enda en uke, for han hadde opplevd at fosteret hadde gjemt seg, ved tidligere tilfeller hos andre, så han ville gi meg en sjangse til.

Jeg dro på ferie og tok enda en UL da jeg kom hjem. Men nei, da var det ikke no vits i å vente mer...

Jeg fikk utaskrapning dagen etterpå. Det ble gjort på gynekologisk avdeling (eller i en operasjonsal, men jeg lå på gynekologisk) og jeg fikk narkose.

 

De dagene før jeg dro til UL første gang så mistet jeg alt som het symptomer. Jeg husker at jeg sa rundt til familien at jeg ikke følte meg gravid lengre...

Men jeg har lest her inn at det er folk som har hatt symptomer selv om de hadde en MA...

Jeg hadde ingen smerter eller blødninger.

Lykke til da! Krysser fingrene for mandagen!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...