Gå til innhold

Anbefalte innlegg

..bestilt "The No-cry Sleep Solution". Har lest og hørt så mye om sleepsense nå, at jeg tenkte jeg måtte få litt annen info, for å få et litt mer nyansert bilde. Så nå skal det leses!! Og det på lovlig vis, denne boka skal betales for! *hihi*

Lykke til til alle andre søvn-jegere, der ute :o)

Fortsetter under...

Det hørtes interessant ut! Lyst å komme med en oppsummering / noen linjer om hva denne måten går ut på når du har lest boka?

Jeg hev meg også på sleepsensebølgen.. Visste ikke at den innebar at bebis skulle gråte seg i søvn, noe jeg og sambo er enige om at han skal slippe!

Annonse

Heisann

Riktig som fjummsi sier, ang kartlegging og innarbeiding av gode søvnrutiner. Alternativ til sleepsense og Ferber så vidt jeg har skjønt. Har lest så mye om sleepsense her inne, så jeg fikk lyst til å lese litt om "no cry....." også. Ikke fordi vi har de helt store problemene med søvnen, men mest fordi jeg er nysjerrig, også kosta boka bare 97 kr på bokkilden.no. Også hadde det vært deilig om småen kunne begynne å sove hele natta snart. Mor lengter etter en hel natts søvn.

Åssen går det med dere da? Fortsatt en flaske i ny og ne og nattmat? Begynt med gørt ennå? Det har vi så smått. Bare smaksprøver foreløpig, men han syns det er kjempegodt.

Nattinatt og klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...