Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Himmel.

Snart har jeg lagt på meg seks kilo!!

Har egentlig vært fornøyd med at kiloer og sånn ikke har vært noe stort diskusjonstema her inne.. Men så leste jeg på skravlesiden (eller hvor det nå var..) om en i uke 22 som hadde fått kjeft av jordmor for at hun hadde lagt på seg seks kg! Herregud.... det er jo bare helt sykt!

Jeg har ikke sjans å stanse vektøkningen her i gården... er ganske fysisk aktiv fortsatt, og synes selv jeg er flink i spiseveien. Så det får gå som det vil...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5690556-kiloene-renner-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm......... jeg har ikke veid meg på 5 - 6 uker jeg... Tør rett og slett ikke. Skal til legen tirsdag så jeg må vel da.....

Raste opp 5 - 6 kg mens jeg tissa på CB`n .... tror nok noe kom av røykestoppen. Har vært flink med mat, bortsett fra sommerferien nå.

Skulle ønske jeg slapp vekta hos legen, jordmor bryr seg ikke.

Veldig glad vi ikke er like sprø her inne som andre forum!! :-)

jeg er i uke 22+2....har tatt av 3 kg, men nå er jeg oppe i samme vekt som før jeg ble gravid....jordmor mente det gikk helt fint at jeg ikke hadde lagt på meg,...hadde litt å ta av før jeg ble gravid lixom....( 163cm og 69 kg) , men nå kommer jeg nok bare å gå opp opp opp, men det er jo veien det skal gå uansett:)

Annonse

Jeg er i uke 21, og hittil har lagt på meg 8 kilo, 165 høy, startet på 55 før jeg ble gravid. Ganske fornøyd denne gangen:) Sist la jeg på meg 30 kilo, fra 52-82 kilo. Masse ødem i tillegg da som rant av meg etter fødselen... Tror det blir mindre denne gangen, er bare ikke såå sulten som sist:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...