Gå til innhold

Mens-lignende blødning

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har erfaring MA eller SA - Jeg er 6+1 og begynnte og blø som om jeg har mensen i dag. Det er ingen klumper, bare friskt blod. Blør ikke mer enn at jeg greier meg med vanlige bind. Har mens-murringer. Lurer bare på om det er en normal blødning (som alle snakker om), eller om det ligner på symptomene til MA el. SA?

Fortsetter under...

Jeg ville, hvis jeg var deg tatt meg en tur på legevakten, eller om du kan få en time hos en gynekolog i dag. Det trenger ikke å være noe, men absolutt best å få sjekket det ut.

Og hold deg mest mulig i ro, få noen til å kjøre deg dit du skal, eller ta en taxi.

Lykke til!

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Har vært på ferie - defor har jeg ikke vært her på en stund. Det gikk dessverre ikke bra. Var på ultralyd samme dagen, og da sa legen at han kunne se hjerte slå og at prognosen var god (jeg så ingen bevegelse, men...), så da ble jeg jo veldig glad.

Dro fra legen med beskjed om å oppsøke lege igjen i løpet av en uke for å sjekke at alt var bra. Men jeg sluttet ikke å blø, så etter fem dager var jeg på sykehuset for ny UL hvor de konstaterte MA. Derfor måtte jeg legges inn samme dag og få utskrapning. Utrolig kjipt, for jeg var ikke like forbredt på et negativt utfall da som jeg var den dagen jeg begynnte å blø. Håper uansett den sitter snart igjen!

akkurat det samme skjedde med meg, men det var da en sa!

fælt uansett... men veldig likt forløp med blødning og mensmurring...

:(

du er ikke alene, tror det er flere enn bare meg og deg som har opplved dette...

Håper at spiren sitter for deg snart (og for meg;)

LYKKE TIL...

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...