Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Er det så at man skal unngå å bade når man går mot slutten?? En tante sa til meg i går "men DU skal vel ikke bade????" Hæ? Er 32-6 på vei.
Murmeline Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Skla du helst sitte stille på en stol også? Det er vel den berømte slimproppen som avgjør dette, eller tar jeg feil?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Nei det samme sier jeg. Det er jo fryktelig varmt om dagen da! Merker jeg lar meg provosere av alle som vet så mye. Hehe. Disse hormonene..
zitapus Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Jeg har hørt at man kan bade helt til slimproppen har gått. Etter det skal det være større fare for infeksjoner. Men under 32. uke her på BIM står det at man kan bade helt til vannet har gått eller fødselen har startet. Så det er litt forskjellig hva man går etter. Men frem til slimproppen går så kan man helt sikkert bade.
Silje_33 Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Jepp! Slimproppen tetter igjen. Det er bare å bade.
Smånetta 14.mai Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Jeg spurte JM. Hun sa at det bare var å bade til vannet har gått. Slimpropp er visst ikke noe nøye. Jeg bader aldri alene, da. Og turte heller ikke bade sammen med niesa vår, måtte hente min bedre halvdel for å være trygg. Redd for kramper i bena og sånn.
lykkelig jente Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Spurte legen om dette på kontroll for ei uke siden og hun sa at det er bare å bade- ikke noe å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå