Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. juli 2006 #1 Del Skrevet 21. juli 2006 det er det værste jeg vet!!! går med konstant grøssninger nedover hele ryggen jeg... ;o((( ikke så lett å få ho til å slutte med det heller!? noen andre med barn som skjærer tenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloween-mamma Skrevet 21. juli 2006 #2 Del Skrevet 21. juli 2006 Åja! Det er virkelig en fææææl lyd.. Min begynte med det dagen etter at han fikk sin første tann oppe. Og det var helt grusomt i noen dager fordi han bare ville skjære tenner hele tiden! Men det gikk over ... han skulle vel bare utforske dette nye som dukket opp i munnen.. Er ca. 3-4 uker siden han begynte med dette, og det er ganske lenge siden sist jeg la merke til at han gjorde det! Jeg gjorde ingenting for å stoppe det, forresten.. Bare prøvde å ignorere det som best jeg kunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #3 Del Skrevet 22. juli 2006 Benjamin gjorde de når han fikk tendene oppe......helt jyslig offffffffff Du bare hører lyden å stivner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 jenta mi gjør det også innimellom....grusomt! men hu slekter på mora si...men jeg hører det jo ikke når jeg sover:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå