MiniMe´.- Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Har du tid til å spå meg, litt vanskelig å gjøre det selv... Har fått opp graviditet i august selv, men litt uklart... Lurte på om du så noen ghraviditet på meg snart jeg? Er Født i Løven... Takk for svar... Klem Mimmi
nattinatt Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Hallo.Klart eg vil det.Får ikkje til å spå meg sjølv heller.. Eg får opp august eg og.Merka då eg las innlegget ditt, at du snart vil bli gravid.Ville du og sett på meg,andre har gjort det og.Om eg får ny jobb,og om attføringa går igjennom til slutt.Og om eg begynner på skule i haust.Og om du ser fleire små på meg.Har fem,tre med eks,og to med mannen min.Tyr 68 er eg.Berre spørre om meir om du lurer.Kjekt å hjelpes.Stor klem.Og forresten,velkommen hit som spå dame.Er så kjekt når me er fleire.Stor sommerklem til deg
MiniMe´.- Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2006 kan jo prøve da... Du kommer til å få attføringen, men den kommer ikke helt av seg selv, tror du kansje må "Krangle" deg til den for å si det sånn... fikk ett ja på at du begynner på skole til høsten, og at du får deg ny jobb etter det, noe som har med mennesker å gjøre kansje?? Får opp graviditet på deg i Februar 2009 med ei jente og det er siste mann for deg.... Er barna dine 3 jenter og 2 gutta??? Må bare spørre, er ikke sikkert det stemmer...
nattinatt Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Hallo Og takk for at du spådde meg.Ja sistemann må det bli.begynner å bli gammal no..og har ein stor gjeng,som er veldig kjekt.Får berre håpe at den siste i så fall blir snill og rolig,uten kolikk,men sover innimellom øktene.Kan du sjå det??Siden det har vært så mykje med lillegut.. Det var nesten rett.Har fire jenter,og ein liten gut tilslutt.Ein blid,og livlig krabat som holder mamma i ånde. Stor og god sommerklem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå