Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 tusen takk for trøstende ord og oppmuntring eg fekk da eg slreiv det innlegget om at eg skulle gå fra mannen min. ja no skal vi på mekling i august og godt er det, det har jo kommet så masse i ettertid som eg har fåt vete...han har vore utro i fleire mnd, rett og slett drittsekk!!!!!!!!!!!!! og er så frekk at han ikkje har respekt til og vente med dette til alt har roa seg, vi har tre barn i sammen og venter nr fire. i såfall til eg har født. og mine barn kommer heim og får mangen spørsmål fra venner, er så vondt når det går så ut over dei...det er det som er verst.
Mamman til to herlige gutter Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 dumt at sånne ting skal gå ut over ungene... tror faktisk at eg veit kem du e.. hvis ikk eg dummer meg helt ut her no.. men trøstende ord får du hvertfall fra meg!!! enten jeg kjenner deg eller ikke :-) klemm!!!!!
Thea og Erle Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Samle all den energi du har nå og tenk at snart kommer det fine oppturer igjen og da har du blitt en så selvstendig og sterk kvinne. Kjærligheten mellom mor og barn er oftre sterkere en den er mellom mann og kone. Heldigvis. Håper at barna kommer greit igjennom det. selvfølgelig er dette vondt . Får litt vondt inni meg selvnår jeg hører slikt. Masse lykke til!!
selfangerkjerringa Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Ønsker bare å sende en liten støtteerklæring. Umulig for meg å uttale meg i det hele tatt siden det kun er du som kjenner saken ut og inn... men jeg vil likevel kommentere at jeg syns du er utrolig sterk og tøff som bryter ut av dette samlivet. Det er ikke alltid det er bra for barna at foreldre som ikke trives eller bør være sammen fortsetter et samliv kun for deres skyld. Som Theaokt sier - kjærligheten mellom mor og barn er sterk, og du kommer til å få masse kjærlighet, motivasjon og glede fra barna dine framover, uansett Kanskje er dette en positiv vending i livet ditt? Fra å være usikker, bedratt og sliten, kan du nå kanskje finne en ny, egen sikkerhet og trygghet basert på den DU er, ikke den du IKKE har fått muligheten til å være sammen med han som nå blir din eks? Jeg ønsker deg uansett lykke til videre
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Huff da.Ikke noe greit , noen menn burde tenke med hode og ikke med det de har mellom beina..Håper det går greit med deg og barna.Dette klarer du , men selvsagt er det forferdelig vond nå.Håper smerten går over etterhvert.Har desverre sett mange av våre venner gå fra hverandre på samme måten som dere.Utroskap er noe dritt. Du må bare være ærlig med dine barn ,men prøve å ikke sverte pappaen for mye.Det går bare utover barne. Ønsker deg alt godt videre, håper det går bra med deg og barna og den lille i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå