Gå til innhold

Når begynte deres barn å bruke str 86?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 7 mnd. Hun er 9,3 kg og 70 cm. Bruker for det meste 80 nå,,litt 74. Skal bestille litt klær fra H&M-katalogen, og tenker at det kanskje er lurest å kjøpe 86? Eller varer str 80 veldig lenge??

Hva ville dere kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt brukte st.86 når han var 10-11mnd. Det er så forskjellig.

Jeg kjøper alltid stort(spes. i overdel). Det er jo bare å brette og heise opp. Bomullsklær er jo ingen problem å krympe iallefall.

St.80 tror jeg vi hoppet over.

Skrevet

Hehe.. Har ikke begyt enda, datteren vår er 16 (straks 17) måneder og bruker 74/80.

Det er nok en stund før 86 passer enda...

Skrevet

Vår lille er 17 mnd. han bruker 80 og 86.. Men kjøper vi nye ting nå så bruker vi 86.. Men de klærne han ha i 80 har han hatt og brukt i et halvt år nå.. Hvis ikke lenger.. Han er 11,6 lg og ca 85 cm lang..

Skrevet

Nei, det har ikke gutten vår heller. Han er 19 mnd og bruker strl 74/80. Leeeenge til 86 passer. Han har brukt samme strl siden senhøsten.

Skrevet

Snuppa mi på 13 mnd hoppa elegant over 86 hun. Hun bruker 98 på overkroppen(lang i ryggen) og 92 i bukser.

Skrevet

Poden på 17 mnd bruker 74 og 80 i bukser, og 80 og 86 i gensere og bodyer. Har brukt 80 i snart et halvt år.....

Skrevet

Str. 80 varte ikke veldig lenge på vår gutt. Han begynte å bruke 86 når han var 13-14 mnd, tror jeg. Nå bruker han 86 i bukser og 92 i overdeler. Han er 19 mnd.

Skrevet

11 mnd gammel var min datter

Skrevet

Hei.. min jente på 14 mnd. bruker både 80 og 86. Jeg begynte rett før året å kjøpe litt større klær, men kjøper alltid så hun har litt å vokse i ..

Skrevet

jenta mi er 15 mnd og bruker 74 og litt 80. Har noe i 86 som gensere og t-shirt som vi bruker, men de er små i str. Hun er nå 77 cm lang og veier 8,9 kg ( ikke store jenta).

Skrevet

Sniker meg inn hit fra småtrollene jeg. Har kjøpt noen bodyer på Bogerud, og de i str 86 passer nå. Resten er str 80 og noen få ting i 74 som er stort i størrelsen Gutten min er 73.5 og 10 kg. LOGG klærne hos h&m er små i størrelsene i forhold til en del annet, men det meste annet er rimlig greit i størrelsen (noe til og med stort). Tror jeg ville satset på 86 hvis jeg var deg. Du kan jo alltids brette opp på armen :)

Skrevet

Han er forresten 8 mnd...

Skrevet

86 er i største laget for min jente på 13 mnd. Hun har endel klær i den størrelsen. Buksene er alt for vide i livet og lange i bena. Genserne er for lange i armene. T-shortene er grei, gjør ikke noe at de er litt lang.

Skrevet

Vi har brukt noen bodyer i 80 fra hun var 5 mnd til nå, og de passer enda. Var litt lange på ermene i starten, men er fine nå, og hun er 18 mnd! Nå kjøper jeg nok 86 neste gang, men 80 har vart utrolig lenge her i gården!

Skrevet

Jenta mi begynte vel å bruke 86 når hun var rundt 10 mnd. Nå er hun snart 13 mnd og bruker det ennå. Har startet på 92 også, men i takt med at hun begynte å gå har liksom størrelsen på henne bare gått nedover liksom :-) Ikke mye valker igjen nå nei :-)

Skrevet

Hun var ca 1 1/2 da vi begynte å bruke 86. Noe tok vi i bruk et par måneder tidligere, men da var det i største laget.

Skrevet

Snuppa her et akkurat blitt ett . Hun bruker mest 80 nå, men kjøpte vinterjakke i 86 .. Den er barle litt for stor , så det spørs om den passer vinteren ut . Men om du bruker 74 litt ennå , tror jeg nok det holder å kjøpe 80 til jenta di. Om det skulle være bom , kan du jo sende i retur og få et nr større :)

Skrevet

Obs .. Litt feil her og der :) Sånn er det når det skal gå litt veldig fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...