Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Ser veldig mange her inne ønsker råd for hard mage. Jeg trenger det motsatte... har startet hver morgen de siste 3 ukene med å "spraye" doen... har ikke lagt en kabel på ukevis .... Hva kan jeg gjøre for å få litt FASTERE mage?????
Rosaglede Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Heisann Ble sykemeldt for samme problem du har..... Prøv sportdrikk,drakk den gule jeg.....kjøp tørkede blåbær el plukke dem ute og spis.....spis salt chips el kjekt, ristete skiver....funket for meg
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 verdt et forsøk... men hvorfor sportsdrikk? Jeg renner ikke på do hele dagen, men det begynner å bli litt slitsomt å våkne i seks-tida hver morgen fordi magen holder på å eksplodere... .det er det samme uansett hvilken mat jeg spiser har jeg inntrykk av
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Cola...ikke så sunt, men hjelper å binde magen. Men det kan hende du har en innfeksjon også. Ikke så uvanlig nå på sommeren. Ville snakket med legen, jeg. Siden det har vart så lenge...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 funker det med cola light også? prøver fortvilt å holde meg unna sukker..... takk for tips forresten, hvis det ikke bedrer seg skal jeg ringe legen snart. Jeg føler meg jo ikke syk eller noe... det er bare den do-runden på morran som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå