Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir nesten litt for mye av det gode,iallfall for oss som bor i leilighet sentrum.Har liksom ikke noen deilig hage med skyggetrær,mild bris og annet digg som hjelper på varmen! Er på husjakt,men blir nok ikke noe før utpå høsten,så må vel holde ut i betongjungelen enda en stund! Vil ha hage nå!!!!!!!!!! Takk gud (eller elkjøp) for aircondition!(selv om det bare hjelper innendørs)

Svett sommerhilsen til dere alle!

Fortsetter under...

hehe... er nok ikke bare i oslo det er kvelende varmt! Jeg bor på "landet" i et hus med stor hage og frukt trær.. men det er like varmt her..:o) Nesten best å sitte inne spør du meg! Men jeg må desverre stå i solen og male hus..:o( Har tatt meg en velfortjent pause nå, skal på butikken å kjøpe IS!!!! Du er ihvertfall heldig som har aircondition du da.. det vil jeg ha også!!

Jepp1 Beste investeringa EVER!:-) Kosta ikke mye,den må heller ikke monteres,bare å dytte slangen ut av vindussprekken og slå på vidunderet! Tar bort all fuktigheta i lufta,så det blir utrolig behagelig innendørs:-)

Ikke mye digg å male hus nå,nei. skla selv bruke hele helga på å pusse,vaske,polere båten vår,og den er svær! (les: tar laaaaang tid)

Åååh, send noen grader nordover da!! Her i Troms er det 8 grader og regn, som det har vært nesten daglig siden pinse :o( Heldigvis har jeg jobbet helt til nå, så jeg har sluppet å hatt ferie i drittværet :o)

Kos deg så godt du kan i varmen, og drikk masse!!

Kan ta med noe oppover, jeg! Skal nordover på søndag!:-)

Så ikke så ille ut på værmeldinga igår,så kanskje sommern endelig finner nordlendingene også! Er på tide nå!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...