Gå til innhold

Var alle.....

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

så lenge våken i går og venta på trekninga til Thea at de ikke har stått opp enda ?? : )

Hihi.. Mange jentemager på 2.tri.. Håper det er mange guttemager på 1.og3.tri.. : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt oppe og ventet - og ikke forgjeves!!! hihi... jeg vant jo :D

Kjenner jeg er litt ekstra trøtt idag ja... sto opp 7 istedet for halv sju og rakk ikke frokost... :( Så nå skal jeg løpe på butikken og skaffe noe for!

ps: ja det er enormt mange jentemager i 2.tri!

Skrevet

Det er fordi det er så mange her med gode elskere det vettu :))

Blir jo sagt at gode elskere lager jentebabyer :))

Skrevet

Nei hos oss var det iskald beregning.. ehm.. Hehe.. : )

Skrevet

Hihi ja det kan du tro samboeren måtte skryte om på håndballaget sitt her:O)

Jente nr 2!;O)

Skrevet

Gubben min er kjempestolt over at han fikk meg gravid på et blunk for andre gang..... hehe :) Han er så søt atte! "gutta mine KAN dette, de er veldresserte!" hihi...

Skrevet

Må skrive under på denne også....satt på første forsøk begge gangene.

De kan dette med å skryte av seg selv...hihi,men de får bare holde på...ser jo ut som barna på julaften:O)

Skrevet

Vi forsøkte ikke en gang med førstemann... hehehe :) heldige er vi! og joda, han har sikkert rett: gutta hans KAN jo tydeligvis svømme :D

Mannfolka er så skjønne når de stråler av stolthet over hva de har prestert inne i magene våre :)

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Jeg måtte bare spørre kjæresten min om han var stolt over å ha prestert å gjøre meg gravid (gikk jo på første forsøk). Da svarte han: "tja...kanskje litt :P " Og det kan jo han vere, for eg er stolt over at kroppen min greidde å ordne resten!:)

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Hahaha...bytta om til nynorsk etter at jeg siterte ham,- sånn går det når man har kjæreste fra Sogn & Fjordane!:P

Skrevet

Det tok sin tid. Så måtte jeg spise og så ville ikke han eldste legge seg. Gjorde det på en tungvint måte . Gleder meg til i kveld, men nå må jeg dra å handle - orker det ikke når det blir for varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...